Att löpa

Jag kan äntligen kubba igen! Jag gjorde ju något med foten när jag körde 30 days challenge. Jag fick ont på dag 4? Och fortsatte sen i 26 dagar till... men nu mår min fot bättre och jag kan äntligen kubba igen. 


Och det bästa, jag bryr mig inte längre om hur fort det går eller hur långt det blir. Jag bara kubbar. I måndags var jag ute i 1,5h och växlade mellan jogg, promenad och spela Pokémon. jag sprang/gick mellan olika gym. :)))))

Men det är så otroligt skönt att bara träna utan att direkt fokusera på alltid maxa alla muskelgrupper, förbränna asmycket fett eller hela tiden sträva efter något. Utan att just bara vara. Tiden i Furusund har nog gjort mig mindfullness :') 

Men med det sagt, självklart har jag mål med min träning. Rent kroppsligt skiter jag i det. Jag har kommit i alla plagg jag vill bära. Men jag kubbar för att jag vill bli gammal, jag svettas flera timmar i veckan för jag vet att vi har sjukdomar i släkten - och även om det inte vetenskapligt hjälper, så hjälper det mot min ångest. Så det är ju winwin :)) Och jag yogar och kör cardio för att jag vill bli mamma, och jag vill vara mitt starkaste jag den dagen det är vår tur <3 
- med dom tankarna kan jag kubba alla dagar i veckan. Även om jag såklart inte gör det, mina benhinnor är ju som smörpapper :))) 

0 kommentarer