Sminket

Sminket var nog en av dom sakerna som jag verkligen bävade inför vad det gäller bröllopet. Främst eftersom jag inte har någon koll och använt samma produkter sen högstadiet typ. Så jag tackar min lyckliga stjärna för att jag omger mig av så fina och kunniga människor, och i detta fall en som gått utbildning för Mikas! Min LLP Anna är den som kommer göra min sminkning och vi har övat två gånger. 


Det är så otroligt att hänga med någon som är så kunnig inom ett område där jag inte har någon koll. Som typ vet skillnaden på highlighter och primer? Eller om det är samma sak? Vem vet? Så jag får liksom en lektion samtidigt som jag omvandlas till en prinsessa? Så bra kombo. 

Jag fick i uppgift att välja ut 10 bilder som inspiration gällande läppar, ögon, rouge, ögonbryn osv. Och nu har vi kommit fram till en jättefin kombination. På tisdag ska vi testa att lägga allt ännu en gång :)))) 


Bröllopsplanering flat-bröllop smink
0 kommentarer