3,5 mån kvar <333

Det är helt bananas, men om 3,5 månader är jag gift! Då har jag blivit E´s fru, vi har båda ändrat efternamn och har liksom kickat igång en ny fas av livet tillsammans. Och jag är så otroligt lycklig att jag spricker bara jag tänker på det!! <333
 
Och jag får frågorna ganska ofta: ifall jag är redo, om jag är säker, om jag verkligen vill, att vi är rätt för varandra osv. Och jag som har ca noll poker face spricker alltid upp i ett stort leende. Nog för att jag är en bestämd person, men jag har aldrig varit mer säker på någonting. Hon är den allra mest rätta och den bästa för mig <333
 
För snart fyra år sen träffades vi på en utbildning som jag höll i, och nu ska vi gifta oss! Det är ju helt bananas! Att folk ens träffas och blir kära och känner samma sak för varandra vid samma tillfälle, det är ju sån liten promille-chans att det inte ens går att föra statistik på. Men ändå så händer det, gång på gång på gång. Och när det väl händer och det träffar rätt, då är det ju helt jäkla magiskt <333
 
Nu har vi lite mer än tre månader på oss att planera en av de viktigaste dagarna vi kommer ha ihop med alla vi älskar <3 Det kommer bli sån kärleksfest! Ikväll ska vi planera och spika massa saker. Samt bocka av alla saker som gjorts i Thailand och sen dess. Iiihh! Att planera bröllop tar tid, men fan vad det är mysigt ändå. En ständig påminnelse om varför en vill gifta sig och varför en vill dela sitt liv ihop med en annan person <3 
 
Caro och Emelie Flat-bröllop bröllopsplanering
0 kommentarer