choklad åt alla

Jag och donnan sprang första övningen av tre i 10K-appen! Jag kom ju till 9 av 14 veckor förra året innan mina ben la av. Sen tappade jag engagemanget för att nå milen. Men nu är vi igång igen! :))) 


Resten av kvällen ska jag ägna åt skrivande och läsning. Jag har knappt börjat på denna månads bokklubbsbok, Southland och Brev till min dotter fick jag hem för någon vecka sen. Åh, det är så jäkla ljuvligt att bara vara hemma. När det är mycket på jobbet är det så skönt att äta choklad och måla naglarna. :)))) 

Apropå choklad, hur kommer det sig att det är tusen gånger godare under mens? Visst, jag går på LCHF. Men det är ju helt magiskt gott med choklad samtidigt som en har mens. Vad är kopplingen? Och på samma sätt som att menskopp borde vara gratis, borde även choklad vara det. Tänk att få hem 20kg varje år så att en är redo inför varje mens. Helt rimligt enligt mig. :)


Caro tipsar Choklad åt alla Mens Menskopp
0 kommentarer