bröllopsfotografen

I går var vi iväg och träffade vår bröllopsfotograf! Så himla pirrigt och kul. Det var kul att alla ville ses och stämma av förväntningar, prata kontrakt och gå igenom själva dagen och upplägget. 


För mig är dessa punkter viktiga:
- att vi känner oss bekväma
- att vi får till en bild med hela HT
- en bild med hela Aspudden
- ett kort på mini-E
- bilder med naturliga skratt och leenden

Och mitt icke-krav är:
- ej tok-roliga bilder där vi ska hoppa fram bakom ett träd osv. 

Mötet kändes så himla bra och fint! Det är så kul att jag kunde prata om mina tankar, E kunde gå igenom mer tekniska frågor och att alla var överens. Fint hur vi kan komplettera varandra :))) 

Det är så givande att träffa någon som verkligen brinner för en sak och arbetar med sin passion. Och fint att mötet kändes så bra. Vi fick ju över 50 tips på fotografer, men E föll pladask för denna fotografs bilder och känsla. Jag tror att det kommer bli helt fantastiskt!

Nu är det många bitar som bara bockas av! Snart är vi där <33

Bröllopsplanering bröllopsfotograf flat-bröllop
0 kommentarer