Dag 15

Jag har ju köttat på med min 30dagars-utmaning och nu är jag redan på dag 15! 


Om jag märker skillnad efter dessa dagar? Svar ja! Första veckan hade jag ont överallt, hela tiden. Det var helt sjukt att alla muskler blev utsatta samtidigt. Men sen mattades det där av och nu har jag inte längre träningsvärk. Jag känner istället av mina magmuskler, benen, armarna, axlar och rygg typ hela tiden. Och i vissa övningar är benen stela. Men annars funkar kroppen och återhämtar sig mellan passen. Och flåset blir bättre för varje pass

Bäst av allt:
- min hjärna mår så bra av att jag är fysiskt aktiv varje dag
- jag sover bättre 
- jag känner och ser muskler jag aldrig sett förut
- jag känner mig som en blandning av Hulken, Wonder Woman och Bamse på samma gång :)))

30 days shred Caro tipsar Caro tränar
1 kommentar
NORRSKEN EMMA

ha en fortsatt fin söndag
kram