dekoration!!

Vi har haft en första pysselkväll där tanken egentligen var att vi bara skulle käka tacos och titta på lite olika inspirationsbilder jag samlat i min Pinterest. Men det slutade med att Ernst och E satt och pysslade för fullt medan jag planerade andra saker inför bröllopet. Och det blev så himla fint! Mycket finare än jag hade kunnat föreställa mig! 
 
Jag är så oerhört tacksam över att dessa två är pyssliga och dessutom tycker att sånt här är kul! <3 Min vision när vi började planera var att vi skulle göra mycket av sakerna själva, vilket liksom krockar med min förmåga som är ca 0. Jag kan ju inte ens klippa ett a4 rakt... Men dom här två stjärnorna improviserade och trollade fram så fina saker. Jag fokuserade på att duka fram efterrätt och välja film som rullade i bakgrunden (Maid in Manhattan med Jennifer Lopez!) 
 
Jag har ju roat mig många timmar med att gå igenom Pinterest och hittat massa inspiration där. Det finns ju väldigt mycket tips på billiga, enkla, rimliga och snygga saker en kan pyssla ihop själv. Det är kul att det går att göra så himla fina saker med lite olika material en ändå har hemma och lite saker som en ändå skulle källsortera bort. Det enda vi köpte till var lite saker för att allt skulle matcha färgtemat :)) Under denna kväll hann dom med att pyssla med både ljuslyktor och blomvaser. Nästa gång blir det nog vimplar? Vad vet jag, jag ansvarar för allt ätbart :))))  
 
Bröllopsplanering Dukning Flat-bröllop Pinterest pyssel
1 kommentar
Emelie

Lilla Hurre är med överallt ❤️