Övningskörning

Det är så jävla kul att övningsköra igen! Och det här är väl mitt fjärde försök? Jag har haft två andra handledare och varit på fyra andra skolor, men det har inte gått. Nu i efterhand fattar jag ju varför. Det gick inte att få ihop körteori med 150% plugg + tre olika jobb. 

Men nu känns det annorlunda! Jag hör hur bilen låter och varför, jag fattar när Challe förklarar regler för mig och när jag läser körteorin så fattar jag! Jag har ju liksom fejkat när andra körlärare frågat saker och gissat mig fram. Men nu när jag ger körandet, teorin och allt annat tid, så lär jag mig på ett helt annat sätt! Haha, förmodligen logiskt för alla andra. Men det här är väl året jag gör en sak pt gången :))))))

Vi ska köra hela helgen och däremellan ska jag plugga körteori! #körkort2018

(null)

(null)


körkort övningskörning
1 kommentar
Anonym

Hej