paket-dag

Jag kom hem till två paket i måndags kväll! Jag och Hurre blev typ lika glada, han älskar att lägga sig på papper, karton, paket och lådor. Så direkt när jag packat upp paket brukar han få dom <3 
Våldets historia av Édouard Louis! Jag och Jon har den som bokklubbsbok och jag tror att den här är ca en miljon gånger bättre än den förra boken vi hade. 
Min fascination för tarmar, immunförsvar och gröna blad fortsätter! Så nu ska jag läsa Happy Food av Niklas Ekstedt och Henrik Ennart. Så pepp på den. Fotografen av Carina Bergfeldt är en lös fortsättning på Fadersmord som ligger högst i min läshög <3 
 
Jag är inne i ett sånt himla bra läsflow nu! Jag har ju varvat varannan Läckberg med någon annan bok och läser fakta, romaner och feministiska böcker. När jag är klar med sista Läckberg kommer jag nog börja med Harry Potter. Det var flera år sedan jag läste dom <3
Bookmark Wahlström & Widstrand bokklubben
0 kommentarer