Fortsatta undersökningar

Senaste uppdateringen om vår utredning: jag har fått tillbaka min mens tack vare Primolut Nor! Då är ju tanken att en ska boka in uppföljande möte för undersökning två och tre som är en grundlig gynekologisk undersökning och en genomblåsning av äggledare. 


Dock fick jag bara tid för en gynundersökning då tiderna till blåsningen (HSSG) var fullbokade under de dagar jag kunde göra. Dessa två tillfällen bokar en in efter hur ens menscykel ser ut och funkar. Så planen är att jag gör del två denna menscykel och del tre nästa menscykel. Som jag då förmodligen måste äta tabletter för att få igång osv. 

Självklart känns det pissjävlabajs-tråkigt att mina undersökningar måste delas upp över två menscykler, speciellt när min mens är phuckad. Jag gick in och grät på jobbtoan för det kändes så frustrerande!

Men en annan sida av mig vet ju att en månad hit eller dit inte spelar någon roll i långa loppet. Och vi är ju inne i vårdbubblan. Nästa besök är om en och en halv vecka. <333 


Lyllo mig som har en sådan lugn och stabil fru (!!!) som motpol! Och som dessutom gör frukost varje morgon <3

Primolut nor menscykel vårdköer
0 kommentarer