Hur känns det?

En av dom vanligaste frågorna som folk ställer efter bröllopet är såklart "Hur känns det att vara gift?!" Och dom korta svaren är:
- magiskt <3
- sååå bra :)
- roligt!!
- fantastiskt <3
- så skönt :)))))
 
Förutom att det känns helt galet och jävligt pirrigt att referera till donnan som min fru, så är det fantastiskt skönt. Att planera varje dag, ibland hela dagar, i ett helt år - det kan ju sluta hur som helst. Men nu när allt gick helt magiskt bra tack vare våra toasters + all hjälp vi fick - så ångrar jag ingenting. Jag saknar ingenting och hade inte velat ändra på något alls. Jag känner bara pirr, glädje, fniss och värme när jag tänker på vår bröllopsdag!! Jag kommer för alltid vara så lycklig över hur den dagen var <333
 
Detta innebär ju att jag bara tänker på bröllopet med fluffiga och varma tanker, och istället för planering eller ångest har jag hjärnan fylld med massa annat. Som serier, höstplaner, skrivande, träning och bebisplaner <3 Och jag behöver inte tänka på bröllopet hela tiden, skriva listor i mobilen varje gång en ny tanke poppar upp, jag behöver inte fundera över hur en kan vika servetter, vilka som är dom bästa danslåtarna och exakt hur många liter hallonsoda som behövs (svaret är 0, vi har fortfarande tre flaskor kvar hemma!). 
 
Så det är otroligt roligt, skönt, peppigt och fint att vara gift. Det är magiskt att jag är juridiskt bunden till den jag älskar mest av allt i hela världen och som jag vill skapa familj med. För tio år sen hade detta inte varit möjligt. Dels för att vi inte kände varandra, dels för att lagen fortfarande var stenåldrig. Därför känns det såklart extra stort och fint att vi är gifta. <333
 
Min älskade fru, helvete vad jag älskar dig! Tack för ett omtumlande år och för livets roligaste dag! <3 Nu har vi oceaner av tid över till att typ hångla, äta bullar och planera nya stordåd <3 
 
Bröllop Bröllopsplanering Flat-bröllop
0 kommentarer