Min morgongåva till E

Jag tänkte fortsätta med bröllopsinlägg på fredagar, främst för att jag själv blir så pirrig av att skriva dom :'))))


Min morgongåva till Emelie var kärleksbrev. Tanken fick jag under Håkan Hellströms konsert i juni 2016. Vi satt där i kvällssolen och jag undrade när min älsklingslåt "Kärlek är ett brev skickat tusen gånger" skulle komma. Och då slog det mig: det var exakt det jag skulle göra! Dessutom är ett av mina mest sedda Youtube-klipp när Prins Daniel pratar till Kronprinsessan, och han berättar att hon satt uppe en natt för att skriva 30 kärleksbrev innan hennes resa till Kina. 

Så jag mixade dom två tankarna och det blev 367 kärleksbrev! Jag började den 14/7 2016, alltså ett år och en dag innan vår bröllopsdag. Och så skrev jag. Varje morgon på väg till jobbet, varje dag på väg hem, om kvällarna och på helgerna renskrev jag oftast allt. 

Breven innehåller historier om nästan alla våra bröllopsgäster, listor, drömmar, minnen, storslagna planer och vardagliga händelser. Allt och inget på samma gång! Förmodligen det finaste och jobbigaste jag producerat<333

Jag älskar dig E!! 

Kärleksbrev morgongåva
0 kommentarer