yoga och tapas

Vi kickade igång något som borde bli en ny fredagstradition: yoga och tapas! 


Jag fick testa ett 90 min långt ashtangayoga-pass på SATS med Issa och Freja i går, och jag är såld! Jag har inte tränat på tre veckor pga min högerfot. Den stukade jag till redan i våras när jag körde 30 days challange, sen dess har det vacklat mellan smärta och stabilitet. Bara det att jag börjat kubba igen så fort jag inte haft dö-ont...

Nu har jag vilat massa veckor och det börjar gå över. Men jag får väl inse att min kropp kanske inte pallar att springa tre dagar i veckan just nu. Så jag ska istället byta till SATS och kötta på med Issa som kan allt om kroppen :))) 

Det var väldigt länge sen jag körde ett så långt yogapass som 90 min och det var otroligt härligt att stretcha ut allt, svettas, utmana musklerna och bara andas. 

Efteråt gick vi till Caliente och beställde halva menyn. Perfekt kväll <3 

Yoga namaste
0 kommentarer