15 + 15

Jag har ett nytt träningsupplägg efter tusen veckor med virus: jag ställer klockan på 15 min. Under dom minutrarna ska jag kubba, gå, pwa och bara ta mig fram i olika tempon. Och sen när klockan ringt vänder jag bara om igen. Plätt-lätt! Det känns som rimlig längd/ansträngning samtidigt som jag hela tiden får puls :))) 

Och som bonus, dom här poddarna lyssnar jag på nu:
- Mord mot Mord
- Vad blir det för mord? 
- Spöktimmen
- Marcia Clark investigates
- Tvillingpodden
- Första glaset
- Skäringer & Mannheimer
- Partners in crime
- Food Pharmacy
- Jag vill ha barn

Som ni ser är det mycket mord, bara kvinnor, lite feminism, lite tarmflora och lite bebis. Om ni undrar hur jag hinner lyssna på så himla mycket podd? Jag går minst en timme fram och tillbaka till jobbet + promenerar mycket utöver det. Mitt bästa life hack just nu är att jag går från Skanstull till jobbet istället för att ta bussen från Slussen! Nu går jag på långhelg <3 
poddar poddtips
0 kommentarer