Halvvägs till körkort

I dag skrev jag teoriprovet! Efter att ha läst boken två gånger, ställt en miljard frågor till Challe och min körlärare + nött frågorna i appen i några veckor var det dags. Och jag var så nervös innan att jag haft ryckningar i ena ögat i några dagar, när vi klev in i salen typ darrade jag? Det var först efteråt som jag insåg hur stor plats körkortet fått ta? Jag var nervös över frågorna, över att få skriva prov, men allra mest över att misslyckas. Att vara dålig på saker är ju ingen hobby jag har direkt. Och jag vill så gärna alltid prestera 130%, känner jag mig inte duktig blir det svårt för min hjärna. 

Men jag klarade det!! Halvvägs höll jag på att bryta ihop och det kändes som jag fått minst 17 kuggfrågor på just mitt teoriprov... När jag slutligen skickade in och såg det gröna ordet Godkänt ville jag bara böla!! Sen gick jag och E till Melanders och åt en lyxig lunch :)))) Nu på kvällen har jag haft säkerhetsgenomgång med Challe, ätit dadelbollar och bara vilat hjärnan från teori! Heja mig!!
(null)

(null)

(null)

(null)

körkort teoriprov
0 kommentarer