Skrivgruppen

I måndags hade vi ännu en träff med skrivgruppen och det var helt ljuvligt. Texten jag skickat in hade jag skrivit samma morgon som jag hade teoriprovet, som ett sätt för att underhålla hjärnan lite. Och det blev bra! Feedbacken jag fick var fin och kritiken var rimlig. Utöver feedback/kritik har vi alltid diskussioner om varandras texter, kommer med tips, ställer frågor, bollar tankar och driver texterna framåt. Det är så otroligt givande!! Och bäst av allt, en får alltid säga själv vilken slags omdöme en vill ha. Vilket innebär att jag kan be om bara pepp, eller rak kritik eller efterfråga vilka känslor som väcks när dom läser :)))

Jag är jävligt tacksam över denna kvartett! Det är ju tack vare dom som jag fortsätter på manuset och ständigt har boken med mig i bakhuvudet. Nästa vecka ska jag skriva två-tre kvällar och jag längtar redan <3

En karaktär ur Marias bok hade bakat bakverk från 84! Så himla mysigt och häftigt att göra sådan research. Jag ska nog boka in lite research framöver :) 

(null)

(null)

Furusundare att skriva skrivgrupp
0 kommentarer