Efter träning

Jag är inne i en bra träningsfas och det märks på följande vis: vi har träningskläder på tork över allt, jag sover bättre och jag mår bättre. Svårare än så är det inte. 

Och det är så himla kul att jag känner mig stark och att jag har kul! Jag brukar växla mellan att jogga, cykla, röv-pass, bål-pass och yoga. Nästa mål är att bli bättre på träna armar och axlar 🙆🏻‍♀️

(null)
- under träning! Kanske inte syns så bra, men det var liksom en pöl av svett från mitten av brösten och ner till naveln. Det är nog min svettigaste plats på kroppen, undrar varför? 
(null)
- och efter träning! Har ni sett en lugnare och mildare person på sistone? Humöret är lugnt, kroppen har fått jobba och tankar är sorterat för sig och känslor för sig. Precis vad min krop behöver 😌
pcos svetten lackar träning för hjärnan
0 kommentarer