Vår första bröllopsdag

Vi bestämde för ett tag sen att vi skulle köra vartannat år som ansvarig för bröllopsdagen, och E fick äran att börja. Överlag skulle vi ju vinna VM i firande eftersom vi lätt kan fira datumet för: första gången vi sågs (17e juni), när vi blev ihop (3e aug) när jag friade om förlovning (8e feb) när hon friade om giftermål (3e apr) och slutligen själva bröllopsdagen (15e jul) Det blir en del datum 😌🙆🏻‍♀️

Och hon hade ordnat en sådan himla fin dag!! Vi började med lång frukost på Clarion i Skanstull där vi gick loss bland turisterna. Sen gick vi en våning upp till deras spa där vi hängde hela dagen! Dom har pool som är både inne och ute, terasser och ett vilorum med sängar och hängstolar. Och vi var typ ensamma hela dagen! På kvällen promenerade vi in till vårt favvo-ställe, Grill Ruby där hon åt Skagen och jag åt hummersoppa. Det sista vi gjorde den dagen var att äta tårta från bröllopsdagen! Så himla fin och genomtänkt dag!! 

Jag älskar dig min bästa fru, helvete vad jag är lycklig över att jag har dig ❤️💖🥂
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

bröllopsdag clarion grill ruby hbtq-bröllop spa
0 kommentarer