Helgen

Den försvann på ett kick! Jag hängde med HT i fredags och körde någon slags barrunda i jakt på solstrålarna. Så roligt och välbehövligt <3 sen körde vi utbildning för nya volontärer för Sexperterna både lördag och söndag. Dessutom hann vi se några avsnitt av dokumentären Evil genious + se det visionära dansbandet Siw-Ingelaz! 

Och det händer ju något i mig när jag ser kulturella grejer. Det kan vara dans, sång, musikaler eller andra uppträdanden. Jag får sån jävla känsla, rysningar och vill bara böla. Det är typ som att jag blir rörd av tanken på hur länge dom övat, att dom har haft roligt, att dom brinner för det osv. Det gör ont i hjärtat samtidigt som jag älskar det <33 jag liksom grät under föreställningen i går, pga deras pepp och för att dom var så bra! Mvh en äkta HSP :)))))
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

HSP Sexperterna Siw-Ingelaz
0 kommentarer