104632 ord

Hemma igen och jag fick totalt ihop nästan 12000 ord på en vecka!! Det är så sjukt mycket och jag förstår inte riktigt när jag fick ihop det? Jag satt 3-4 kvällar/nätter på taket och sen hade jag med datorn till poolen nästan varje dag. Då blev det några meningar - kolla på barn ett - några meningar - hämta vatten till mamma - några meningar - barn två ville absolut leka med sin docka på mitt ben bredvid datorn osv. 

Det häftigaste av allt var att jag skrev klart alla halva scener som fanns utspridda över hela boken, löste alla detaljer jag hintat om tidigare som påminnelser till mig själv och skrev sen kronologiskt. Nu har jag fortfarande scener kvar, men jag har ett ganska bra grepp om vad som kommer att ske. Och sen är jag klar!! Det ilar till i magen av bara tanken, snart är mitt utkast redo för en första genomläsning!!😌❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

2 kommentarer
Emelie

Tänk att du skrivit mer på en vecka än vad jag skrivit under hela mitt liv i skolan 😱

Emelie

Tänk att du skrivit mer på en vecka än vad jag skrivit under hela mitt liv i skolan 😱