Krispig födelsedagsmiddag

Äntligen måndag och jag har nog aldrig varit så förvirrad i mitt liv? Jag fattar inte hur dom ska få ihop en regering på två veckor och jag fattar inte när vårt land blev mörkblått/brunt? Jag kan bara tro och hoppas på att det blir en röd/grön regering som står för alla människors lika värde och mänskliga rättigheter. Det måste vara prio ett! 

Tillbaka till helgen, den har innehållit: kick pdf på grönan, babyshower, födelsedagsmiddag för E, fira mormor som blev 98 och valvaka. Dvs fyra helger på en helg. Pjuuh.

Vi börjar med födelsedagsmiddagen! Donnan fick välja fritt och valde tryffelburgare! Jag åt en dö-god halloumiburgare med picklad rödlök, avokado, dressing, soltorkade tomater och ett lager krisp. Till det tryffelmajo från himlen!
Och det är ju alltid en fröjd att hänga med donnan! Prata minnen, planera framtiden och bara härligt. Det avbröts dock av att paret bredvid gjorde slut. Eller han dumpade henne, hon bröt ihop och grät, han fortsatte äta pommes. Så märkligt ändå, vem gör så? Vem reserverar ett bord för att dumpa någon? Diskutera i smågrupper. 
(null)

(null)

(null)

(null)


Phils burger tryffel
0 kommentarer