Babyshower

I lördags hade vi babyshower för Phia och tredje miraklet! Upplägget var följande: hon var ditlurad på födelsedagsmiddag och firande, men istället väntade massa vänner! Vi åt pajer, blåbärscheesecake, gluten/laktosfri morotskaka och ljuvliga små dumlesnittar. Och hade presentöppning + massa babbel om förlossningar, saker till bebisar och allt som hör till en babyshower. 
- och det var ju en ny upplevelse för mig. Alla andra jag ordnat/deltagit på har jag mest surplat kaffe och inte kunnat delta. Men nu sitter jag där själv och pratar om våra kub-test, sov-metoder och suckar nöjt över gulliga små kläder :)))))

Vi har planerat sedan innan jul, och stundtals var det riktigt jobbigt eftersom vi inte visste om vårt barn skulle överleva. Så samtidigt som jag planerade recept med mamma eller valde ballonger med E tänkte jag samtidigt på om vi skulle ha genomgått en abort lagom till det var dags. Om min mage skulle fortsätta växa fastän bebisen tagits bort eller om den skulle fortsätta stå ut fastän magen skulme vara tom. Ungefär sådana tankar malde runt, samtidigt som jag så gärna ville planera en mysig och fin dag för syrran ❤️❤️

Och det blev lyckat! Efter babyshowern åkte syrran iväg och fick gravidmassage och dejt, och vi tog hand om barnen med övernattning. Perfekt upplägg och så himla mysigt!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

baby shower
0 kommentarer