Två år

Det är helt otroligt att det redan gått två år sedan vi gifte oss! Vi har tittat på så många bilder och filmer från livets vackraste dag. Och förutom det uppenbara att jag fick gifta mig med den vackraste och finaste människan på jorden, så är jag fortfarande så löjligt tacksam och rörd över hur mycket hjälp och kärlek vi fick inför den här dagen. Och det pirrar i hela mig när jag tänker på hur fantastisk dagen blev! Så ljuvligt och känslosamt att vigas med livets bästa ihop med alla vi älskar. Den dagen var magisk <3333

Jag älskar dig och jag är så otroligt tacksam över att jag är gift med just dig! Den pepp och kärlek jag känner inför nästa kapitel i livet med dig och Harry går inte att beskriva. Min älskade fru <3 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer