Ett år sen

Igår för ett år sedan fick vi en glad gubbe på ägglossningsstickan, jag tog en spruta i magen och typ exakt den här tiden var vi på Huddinge och jag blev inseminerad!! Jag minns allt i detalj hur sköterskan satte på
Pling-plong-musik, jag fick lägga mig tillrätta, en spruta med spermier fördes upp och sen fick vi vara kvar i rummet i typ 15 min innan vi åkte hem. Jag har hört på podden Jag vill ha barn att en del använder den där kvarten till att få orgasmer, men det kändes inte aktuellt där och då, haha. Redan någon timme senare efter flera orgasmer och typ trettio ave Maria och böner kände jag hugg på vänster sida. Och jag minns att jag tänkte att det var en befruktning som skedde, att det liksom skapades ett barn i mig. Molandet fortsatte några dagar och guldägget blev sen Harry! Det är så sjukt och fantastiskt på samma gång, det gick på första försöket och nu är han liksom här. På bara ett år har hela vårt liv och vår värld förändrats, eller där och då på några sekunder ändrades allt! Älskade unge, fan vad livet blev roligare och gosigare när du kom till oss 🦊💕✨
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

0 kommentarer