Återbruk

Jag är inne i en härlig och lätt stökig period som innebär att jag rensar ut massa saker. Mycket skänks direkt till butiker i utbyte mot rabattkuponger. Men nu har jag gått loss och rensat ut massa märkeskläder som ska komma till användning hos andra. Jag vägrar ha en hög med kläder som jag eventuellt kan ha om jag går ner i vikt och kanske inte ens då? Då är det bättre att kläderna kommet till användning av någon som kan ha dom direkt! 

Det är flera skjortor i 100% siden från Whyred, linneskjortor och ulltröjor som jag vill få sålt. Dom är 100% merinoull också från Whyred. Linneskjortorna är 100% linne är från Gina Tricot, så inget märke men bra material och knappt använda. Plus jeans från Filippa K och ullbyxor från Whyred. Så himla mycket fint som måste få nya hem! 

Och förutom kläder så ligger hela min samling med muggar från Starbucks ute, och folk vill ha dom? Så sjukt! :))) dom få slantar vi får in ska in på Harrys sparkonto <3
(null)
(null)
(null)

0 kommentarer