Risotto

Förra veckan hade vi minst en sak varje dag, så denna är betydligt lugnare och luftigare. Vilket behövs. Harry har blivit sju veckor och vi landar fortfarande i livet som föräldrar. Och ikväll har jag lagat första måltiden på flera månader som krävde fler än typ två moment! Och min rygg klarade av det dessutom! Att snittas var ju knappast så som jag trodde det skulle vara, och jag hade inte kunnat föreställa mig att jag skulle bli så påverkade både psykiskt och fysiskt som jag faktiskt blivit. I dag kickar vi igång fjärde veckan av min sjukskrivning och E är hemma med mig och Harry. <3 

Det här inlägget skulle egentligen handla om att jag lagade risotto med trattkantareller, champinjoner, tryffelolja och parmesan. Men men, det blev lite annat fokus istället. 
(null)

(null)

(null)

(null)


0 kommentarer