Vecka fem

Harry har fyllt sex månader, över en månad har redan gått av detta år och i går trodde jag att det typ var oktober med tanke på vädret. Det är ju knappast lätt att lära ett barn något om tid, årstid, väder och månader när en själv är helt förvirrad... Jaja, snart säger det swish och våren är här :)))) 

Vecka fem innehåller:
- fyra besök på olika förskolor vi är intresserade av! Första dagen vi fick ställa Harry i kö var i går, men vi lämnar in ansökan på fredag efter alla besök. 
- beställa pynt till namngivningen och typ bestämma antalet flaskor bubbel och vilka kakor vi ska baka :)) 
- jag ska boka tid hos min gamla fysioterapeut jag gick hos innan Harry. Behöver få hjälp med foglossning som fortfarande är kvar:( 
- rensa, fota, annonsera, packa, posta osv. Förra veckan sålde jag 13 plagg och 8 böcker. Detta hem töms sakta men säkert på grejer! 
- öppna förskolan med Harpan
- laga någon slags pastagratäng? Har varit sinnessjukt sugen på det fastän jag aldrig ätit det?! 
- skriva! 
- få ihop Harrys sexmånaderstext + fota! Det kommer i veckan. 
(null)

(null)

(null)


0 kommentarer