Vecka 39

Efter en maxad helg som innehöll allt och lite till känns den här veckan lite mer luddig. Vi körde badminton i lördags och jag har fortfarande ont i hela höger arm, höger sida och lite här och var i kroppen. Jag vet inte hur andra spelar, men jag känner överallt :))))

Veckan innehåller:
- bokrelease för en i min manusgrupp! Sanna Mac Donald släpper sin andra bok, Allt som en gång var på Louise Bäckelin förlag, så vi ska dit och skåla! 
- manusgruppen har paus denna vecka, så jag ska ha skrivkväll istället 
- jag vill spela badminton igen. Folk kanske är sålda på padel. Jag upptäckte badminton år 2020 :))) 
- ÖF med Harpi. Ska försöka lägga mina timmar så att jag kan hänga med honom där några timmar! 
- skriva rent efter mitt besök hos ett medium. Alltså håll i hatten - det var det sjukaste, häftigaste och finaste jag varit med om <333 
- laga något med sötpotatis 
- stapla klossar med Harry och öva kroppsdelar. Nu kan han stapla fyra klossar på varandra + peka ut mage, huvud, bröst (på andra), snopp och ibland kind och mun
- fira min första lön på typ 18 månader?! Blev sjukskriven i maj 2019 och sen gick det på föräldraledighet dvs luft och ören. Så nu jäklar! Ska fira med att överföra pension till Emelie och köpa skagenröra! 
- oplanerad helg. Minns inte senaste vi hade det? Så det var väl på tiden. Jag vill träffa några + gå i skogen! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer