Tips om barnkräm

I samarbete med Abilar har jag fått testa en kräm via Buzzador. Den är för sår, utslag, prickar och annat jox som drabbar barn. Och eftersom Harpan är en med känslig hud sökte jag om att få testa produkten. Och den funkar på honom! :)))))

Vi fick ju höra av BUMM att vi ska vara uppmärksamma på hans hud vid kyla, värme, vind, vätska, väderväxlingar och svett. Dvs konstant! Och han får ju lätt prickar, utslag, torrfläckar och röda utslag runt munnen efter mat, vatten och dreggel. Vi har testat att ta krämen på torrfläckar och runt munnen - och det har blivit så mycket bättre <3 

Och jag insåg när jag la upp på insta att jag inte har några snitsiga före och efter-bilder. Men jag är ju ingen influencer, utan en vanlig mamma. Och jag är glad att vi hittat en produkt som funkar för Harpans alla utslag! 
(null)

(null)

(null)

#AbilarBuzz #SkogenLäker @repolar.manniskor #buzzador
#AbilarBuzz #SkogenLäker @repolar.manniskor #buzzador
0 kommentarer