Våren<3

Ja, jag vet att den inte är här för att stanna än. Men det är så ljuvligt att bli påmind om allt härligt som snart kommer. Flera kvällar  när jag varit ute och gått har fåglar kvittrat, det är ljust länge och en behöver inte längre ha sju lager med kläder. Denna ljuvliga tid <3 

Detta vill jag fylla våren med:
- besöka fler naturreservat
- ha picknick med vänner 
- gå i skogen med Harry<3 
- plocka små buketter 
- fota Harry med massa vitsippor :’))
- jogging! Har kört min första runda på flera år och det var ljuvligt. 
- grilla med vänner och umgås på håll<3 
- vaccin!! (Ja det är mer en dröm än verklighet, men så kan det vara)
- manusträffar utomhus och bra arbete med mitt manus. Vill skicka ut det på nytt efter en ombearbetning <3 
- fortsätta med våra upplägg för helgerna där vi har aktivitet ena dagen och hemmadag den andra dagen :))) 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer