Vecka 3

Inledde denna vecka med att bli skallad av Harry efter att han väckt mig. Så nu är det en blodfylld knöl över mitt vänstra öga och det gör så sinnessjukt ont! Han är inne i den där härliga fasen då han kastar sig bakåt för minsta lilla. 

Och veckan kommer som vanligt att innehålla jobb, rensa, duplo med Harpan och yoga. Jag bockade av pass 17 i Adrienes Breath-serie ihop med Emelie som sen blev yr och illamående. Tjoflöjt! Men tänkte också göra detta:

Veckans måltid: körsbärstomatsoppa
Veckans bok: Dockorna av Katarina Wennstam
Veckans ljudbok: Harry Potter och Hemligheternas kammare 
Veckans tråkiga: rensa ut socker ur kroppen efter semmel-premiär i helgen <3 jag kan skippa gluten, socker, kolhydrater och följa strikt lchf, men semlor från Hökarängen är min svaga punkt :))))))
Veckans träning: yoga + 5000 steg om dagen
Veckans grej i hemmet: rensa hallen
Veckans Harry! För första gången bröt han inte ihop när jag blev lämnad vid jobbet, utan han gjorde slängpuss och vinkade 
Veckans måste: handla ull-linne till Harpan och boka in FaceTime-samtal med några vänner <333
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer