Höstdopp

Igår var vi ute i skogen igen i flera timmar. Och det är det mysigaste jag vet! Harry kämpade på och blev mutad med digestivekex när han tappade gaisten, men han tycker fortfarande att det är kul att lägga ner all svamp vi hittar. Han tar liksom en i taget från våra händer och lägger ner, himla gulligt. Och framförallt väldigt gulligt att se honom tulta runt bland blåbärsris och ljung. 

Vi hittade massa trattkantareller som nu ligger rensade och utspridda i hela lägenheten. Vi ska också köpa en svamptork så processen går lite snabbare :) + att jag ska torka både nypon och rönnbär också! 

Efter alla timmar i skogen promenerade vi ner till sjön så att jag kunde ta ett dopp. Det var varmare och behagligare än jag trodde, men jag fick ändå smällont i huvudet, så det blev ett kort dopp haha :) 

Jag älskar sådana här dagar! Bara vi tre, hänga ute i skogen och bara vara<3 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer