Svamplycka

I helgen var vi ute på landet och plockade svamp! Och vi hittade så jäkla mycket :)))) Jag har ju gått hundra gånger med pappa och jag minns hur han kunde säga när vi kom hem att vi gått förbi massa gula kantareller som han ville att jag skulle upptäcka :’))) Och jag minns inga direkta ställen, så vi gick på känsla denna gång och fick napp. Jag var nöjd efter typ fel svampar, haha. Men vi höll på i två timmar tills Harry tröttnade på att ramla runt. Han var så himla duktig på att klättra, ta sig runt i blåbärssnår, ljung och lingonbuskar. Och att se honom sitta på en filt med Emelie, äta ett digestivekex och veta att jag varit där med pappa, det var så fint och stort <3 

Så nu längtar jag redan till helgen när vi ska ut igen och leta efter mer svamp. Då Harpan mest tumlade runt kom vi inte så långt, så vi har en hel del skog att gå igenom :) 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer