kvinna kysser kvinna

Ett av mina stora mål i livet är att komma med på en googlesökning när någon söker på kvinna kysser kvinna. Hur många gånger har en inte gjort det och fått upp bilder på antingen bögar, heteropar eller andra irrelevanta motiv. Den enkla slutsatsen är ju att det finns alldeles för få bilder på flator. Kvinnor som hånglar gestaltas alldeles för sällan. Eller för stereotypt eller för den manliga blicken. 
 
Så jag tänkte att det skulle bli ändring på det. Och jag har ju ett helt liv på mig! Just nu kommer jag främst arbeta med detta par, ett enkelt val då det är jag och min tjej. 
 
 
Det är väl klart att det måste finnas bilder på alla möjliga sorters par, med skiftande kön, ras, ålder, sexualitet, religion, funktionalitet osv osv. Det börjar bli så förbannat tröttsamt på vita, snygga, heterosexuella par i alla möjliga sorters situationer. Jag vill ha förändring nu. 
0 kommentarer