Uppdatering

Jag tänkte att jag skulle ge en liten uppdatering kring hur vi ligger till med bebis-planerna! Och som det ser ut är jag klar med den medicinska studien jag gjort kring PCOS och övervikt, 32 omgångar akupunktur är över, vi är godkända av en kurator och vi har en plats på Huddinge! Tjoho!

Under sommaren har vi ju varit i kontakt med reproduktionsmedicin några gånger och diskuterat lite olika tillfällen. Och vi fick ju veta att vi skulle få göra insemination istället för ivf, och det blev ju lite deppigt. Men det är ju egentligen inget att göra åt. Först var tanken att jag skulle få kicka igång i slutet av augusti, men sen fick jag veta att dom medicinerna jag skulle ta för ägglossning skulle sabba proverna jag skulle ta för medicinska testerna, så då fick vi flytta på det en cykel 🙆🏻‍♀️

Så där är vi nu. Jag ska snart kicka igång en ny kur provera och sen ta en kur letrozol. Och därefter får vi göra vårt första försök!! Det är nästan för stort för att ta in😭❤️👶🏻

(null)

barnlängtan bebis insemination ivf
0 kommentarer