Bröllopsdagen

Förra året hade E ansvar och ordnade en heldag med frukostbuffé, spa där vi var helt själva hela dagen, långsam promenad genom stan och sen avslutningsvis middag på vår favorit Grill Ruby i gamla stan <3 

I år var det min tur, och i mitt huvud hade jag tänkt att Harry skulle vara allt mellan typ 1-6 veckor. Men nu när han är kvar på insidan och min kropp strejkar på alla sätt den kan, blev planerna lite annorlunda. Vi får ta ikapp det längre fram <3 

Den energi jag har räcker till en sak om dagen typ, och i måndags gjorde vi följande; tittade på bilder/filmer från bröllopet, åt gigantisk brunch i flera timmar framför Desperate Housewifes. Och sen behövde jag ta en powernap för att jag blev så mätt, haha. Därefter hade vi tid hos barnmorskan där jag fick ännu en hinnsvepning. Vi tog en sväng på Åhlens i Skanstull, lämnade tillbaka lite böcker på biblan och sen var min energi slut. Så E lagade en av mina bästa maträtter och sen åt vi bär framför Desperate Housewifes. En helt perfekt dag för en höggravid när Stockholm bjuckade på femton grader och regn :))))


Tack min bästa fru för att livet är en fest även hemma i soffan framför tvn. Du är min bästa klippa och jag är tacksam varje dag för allt du gör för mig och bebisen. Grattis till mig för att jag är gift med dig! Jag älskar dig <3 
(null)

0 kommentarer