Baby moon

Vi fick äntligen revansch efter vår misslyckade helg ute på Lidingö! Ett dygn på Haymarket var alldeles ljuvligt. Vi fick veta vid incheckningen att vi blivit uppgraderade och fick ett superfint rum på högsta våningen :)))) vi tog en miljon gravidfoton innan middagen i vårt vackra rum! Ett tag hörde vi ett stökigt svensexagäng och jag var sekunder från att ringa repan, men dom höll på i sammanlagt 12 minuter... 

Vi åt middag på Kajsas fisk, läste korsord ihop och pratade om föräldrarpenning och planerade framtiden. Och kan ni fatta min chock när jag insåg att dom drar skatt på föräldrarpenningen? Det är ju ett skämt! Iaf, vi avslutade med en gigantisk frukost som hade typ allt jag älskar :)))) 

Så fantastiskt dygn med favoriten i mitt liv <3 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

baby moon haymarket
0 kommentarer