Emelie 30!

Vilken helg vi har haft! E fyller 30 i dag, så vi har haft familje-häng hela helgen och firat i omgångar. Vi har fått supermycket hjälp i hemmet vilket är så jäkla värdefullt nu när jag fortfarande är så begränsad pga snittet. Mycket har åkt ner i källaren, saker som ska säljas ligger ute på olika ställen och det är putsat och fixat i alla rum :)))) I går var vi på Sovel och åt hela bunten och avslutade kvällen hos mamma med tårta. I dag har vi hängt igen innan alla skulle åka hem. 

Det är så jäkla fint och värdefullt att se alla med Harry! Han är väldigt lyckligt lottad med så många fina i sin närhet <333

Och älskade du, min bästa och min stora kärlek - stort grattis på 30årsdagen! Jag är så lycklig över att jag har dig och att vi har Harry ihop. Harry är livets bästa present, grattis till oss som fick honom! Jag kan inte önska mig något mer, jag har allt och lite mer <333
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

0 kommentarer