Lektörsutlåtande

Det började med att jag fick en refusering igår morse. Tyvärr från ett förlag jag verkligen hoppats på. Efter lite depp och några timmars surande fick jag en annan refusering. Och i dag fick jag ännu en till - däremot med lektörsutlåtande!! Två av Sveriges största bokförlag har läst mitt följebrev, blivit intresserade och låtit någon läsa hela manuset. Ja, såklart tråkigt att jag blev refuserad. Men jag är samtidigt så jäkla glad och tacksam över att folk tagit sig tid, läst, diskuterat och återkommit med otroligt fin och vettig feedback! Nu har jag massa att jobba med framöver och jag känner mig två steg närmre att få ihop historien om Olivia och Bella <3333 

Planen framöver är följande:
- läsa igenom manuset från pärm till pärm
- stryka uppenbara grejer jag stör mig på och rätta det jag kan se
- följa uppmaningarna och kritiken från lektörläsningar 
- skicka in igen!!

Sååå kul och jag känner att hela projektet har fått ny energi! :)))) 
(null)
(null)Och såhär glad var Harry när han provade sin nya mössa jag traderat hem :))) 
0 kommentarer