Tre snabba

1) Gillar du sekter lika mycket som jag så måste du lyssna på podden Sekter som Spotify släpper. Genipodd. Att jobba med sekter kommer nog alltid vara min plan b. Om jag tröttnar på hivprevention och sexualupplysning kommer jag skriva in mig på religon på SU direkt och rikta in mig på sekter :))
(null)

2) vi besökte äntligen Mr Cake i dag! Håll i hatten så gott! Vi delade på en cronut-semla och en munk fylld med citronkräm. Löjligt gott. Småttingarna fick fruktklämmis och höll gaist. 
(null)
3) fattar ni att han blir sex månader på måndag. Jag har varit mamma till honom i snart ett halvår. Det är helt loco. Och den kärlek jag känner är insane. Prinsen med dom mjukaste kinderna och största leendet <3
(null)

(null)


1 kommentar
ajlimullersandvik.blogg.se

älskar sekter!! Eller, jag hatar väl egentligen sekter, men du fattar :)