Bokfynd

Jag älskar ju andra varvet i Högdalen, jag har hittat så mycket fina böcker där till Harry. Alla barnböcker kostar 10kr styck och många jag hittat är typ olästa. Sorgligt men sant. Och kanske tur för mig som får gå loss och fynda :))) 

Denna ljuvliga hög hittade jag i veckan!
(null)
Den här tänkte jag läsa själv och sen ge till mini-E <3 men den verkar så sjukt läskig!!
(null)
- dom här två är främst för att jag vill att Harry ska ha böcker med personer från hela världen. Plus som vettigt underlag för att berätta helt andra historier än det som står. 
(null)
- älskar allt som Sarah Sheppard skriver och ritar. Det är så fantastiska bilder! 
(null)
- denna blev det av nostalgiska skäl. Enda filmen vi hade på VHS på landet<3 
B Wahlströms Bonnier Carlsen Camilla Lagerqvist Sarah Sheppard
1 kommentar
Hemma Hos Felicia

åh vilka bra fynd!!! :D Svårt att hitta disneyböcker som är i bra skick :D