Bilkörning

Det är verkligen det område i livet där jag ena sekunden känner mig bäst, duktigast, kaxigast och smidigast en sekunden. Och andra sekunden knäcks mitt självförtroende totalt. Det handlar inte om att jag är dålig eller rädd, utan mer att jag måste få in vanan.

Jag körde flera gånger igår utan problem, jag börjar fatta bilens storlek och position på vägarna. Men idag låste det sig och jag bytte plats med Emelie efter 15 min... min målbild var minst en timme bakom ratten, kanske 1,5. Istället kom jag till Västertorp. Sånt som händer när Emelie sitter och gubb-kommenterar hur jag kör eller position och jag exploderade. Vi kan sammanfatta det som så att aspisen inte är vår bästis i dessa lägen :)))) och mitt självhat fullkomligen blomstrar för att jag lät mig bli provocerad och för att vi bytte förare. Hoppas ni får en bättre torsdag! 
(null)

(null)

0 kommentarer