Vecka 38

Tiden går så fort att jag missade att det var måndag igår. Alternativt var jag så sjukt avslappnad efter en lång-helg i Karlstad?! Vi hann med att plocka blåbär och björnbär, besöka tre loppisar och fynda galet mycket barnböcker + hänga dygnet runt med familjen. Denna vecka är det motsatta med sjukt mycket hemmatid och bara landa <3 

- jobb som innefattar ny kollega + tusen zoom-möten. Jag är väl inget jättestort fan än så länge? 
- få hem ett stort parti kristaller! Jag gick loss på tradera och klickade hem en hel del. Ska ha måncermonier med Jocke <3 
- klädbytardag på öppna förskolan! Mina och Harpis kläder ska få nya hem! 
- testa nytt paj-recept (min nya matlåda) + införa sopp-torsdag! Harry älskar sås, men har inte riktigt fattat soppa än. 
- fortsätta öva med klossleksaker. Han har lagt tre på hög och tycker att det är kul :’))
- fira brunchens dag! 
- fira mamma och Emelie på Sovel med la familia <3 
- träffa HT<3 så kul att alla kan!! 
- rensa och fixa grejer som vanligt. Vi skrev listor i somras med saker vi ska göra i varje rum - dessa listor ska bockas av

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer