Nya kläder

Jag och Emelie har ju köpstopp sedan några månader tillbaka och mitt upplägg är att använda dom kläder jag har + endast köpa nytt när något behövs. Detsamma gäller till Harpan. Men sen blev jag uppmanad av vår parterapeut att unna mig något för den slant som inte går till gemensam pott/sparande/Harpan. Så jag bestämde mig för att köpa lite nytt när Lindex hade rea + fynda på matsmart. Haha, det är så typiskt mig. Även när jag ska unna mig gillar jag att fynda :)))) Så här kommer ett gäng tips: 

(null)
- en matchande bikini! Minns inte när jag hade det senast? Bh-n är 85c och trosorna är XL. Dom finns även med hög midja, men det är jag inget fan av. 
(null)
- linneskjorta i strl 46 och linneshorts i strl L. Såå himla sköna plagg. 
(null)
- kashmire-tröja från matsmart! Ett kap för 299kr! Jag har strl L/XL!
(null)
- cykelsshorts från Lindex. Perfekt när jag ska röja med Harry. Jag har L i dom. 
(null)
- och kanske bästa fyndet. Fyra sporttoppar från Pierre Robert på matsmart för 199kr. Jag har L i dom. 
(null)
- bättre bild på trosorna och spännet på bh-n. Himla skönt sett. 

Och det var dagens mode! Nästa omgång kommer om två-tre år när jag köpt nya plagg :)))

0 kommentarer