Vecka 23

Har precis avslutat sommaravslutningen med RFSU Krimprojekt som jag är involverad i på sidan av mitt vanliga jobb. Det är ett otroligt viktigt jobb som jag verkligen brinner för, och det händer en del nytt och stort inom det framöver :)))) 

Harpan snarkar, fåglarna kvittrar och vårt ljudsystem har hakat upp sig. Dom byter nätet vilket gör att ljudslingan med Babblarnas godnattsång strular nästan varje kväll. Störigt som satan och snart kommer vi väl behöva byta nät. Exakt sådant som jag inte orkar med eller ens förstår något av. Men veckan kommmer annars innehålla detta:

- vanligt jobb med fokus på bloggtexter, kampanj, två dragningar med folkis, sökoptimera gamla bloggtexter osv.
- tre extra pass för RFSU. Sen har jag tre pass till utspritt juni-aug. Jag är så kär i det projektet, så tar alla pass jag får :))
- upprätthålla träningen. Vi är inne i omgång två av kick ass challenge och vill inte komma ur vårt upplägg
- sätta mig in i min nya kurs, Harry Potter 7,5hp<3 
- fira Challe som fyller på torsdag <3 
- Emelie vår vaccindos två, hipp hurra! 
- rensa ut massa pekböcker ur Harrys olika högar 
- sälja skötbordet 
- träffa ligan ute i en park <3 
- avsätta tid för manuset, läste klart några kapitel igår och jag är nöjd med det jag läser. Det kan bli riktigt bra <3 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer