Mitt första inlägg! :)

Woho! äntligen min första riktiga blogg! Här kommer dt verkligen att skrivas mkt, både om mitt eget liv, samt allt om alla andras!! :D hahhaha

Jag tänkte börja med att berätta om en helt vanlig dag, typ iaf! :)

Dagen började lugnt och fridfullt, jag vaknade prick 8.01 och var lika pigg som en sjuåring som väntar på bolibompa! Spenderade halva dagen med att städa, slänga en massa onödiga saker samt se "Djävulen bär prada" endast tre gånger på raken! :O samt lyssna sönder Hello Goodbyes underbara låt! finns ingen bättre just nu<3 tänker på lovelu varje gång jag hör den! :)

Sen åkte jag in till stan, träffade ellen och vi gick omkring och slötittade samt gjorde en del fynd på rean! :) nu kan vi stolt säga att vi är gemensamma ägare till världens sötaste tröja från zara, och ja, ni kommer få se den till hösten i skolan! :) Vi åt sedan sushi och satte oss sen för att vänta på kvällens höjdpunkt: Simpson the Movie! Innan filmen fick vi även syn på Min Adrian!! :D som är tillbaka, samt en annan bekant, samt MAGNUS UGGLA!! :D ahhaha han är kortare än vad jag är, och då får man typ plats i en tändsticksask! :O hahah

Filmen var lika bra som väntat, om inte bättre! Kan inte göra annat än att rekomendera alla att se den! :D Efter filmen blev det en snabb fika me adrian innan vi åkte hem!


Men väl på tuben kommer en kvinna som jag hoppas var både stenad och alkis. Jag fick min första Rasse-attack! kvinnan som var runt 60-70 stod helt öppet och visade sin förakt mot mig, och även ellen, som då båda i hennes ögon var snikna invandrare! Det som gör mig mest upprörd är inte allt hon sa, att vi inte hörde hemma här, kunde åka tillbaka till vårt jävla land och att vi bara förstörde hennes sverige. Hennes ord rör mig inte i ryggen. Det som jag istället blir upprörd över är hur resten av vagnen liksom stängde in sig i sina små glasbubblor och knappt ägnade oss så mkt som en blick. Dom enda som reagera var tre invandrarkillar i 20års åldern som garva läppen av sig.. men resten av vagnen var liksom -död! Solidaritet är ett ord som fler människor skulle behöva lära sig att stava till!

Puss//Caro

1 kommentar
ellen

hahahaha ååååh vad gulligt, ditt första inlägg!! :D :D kom ihåg den här dagen lite. sushin i kungshallen och rasseattacken! TVÅ ÅR SEDAN, vad hände med tiden?!