fredag, och jag är kär!

Kvällen igår blev bättre, bäddade ner mig i sängen o lyssnade på när älsklingen o lillebror sjöng. Sen när älsklingen sjöng "en sista låt, jag lovar!!" ca 15gr. Riktigt mysigt att lyssna på när han sjunger, han tar bra o mjuka toner :) Så det var inte bara rent helvete. Mysigaste var när vi skulle somna, med älsklingens ansikte i mitt o snusade sött, värmer i hjärtat bara av att tänkta på det<3
Drömde två drömmar om mat, tror jobbet påverkar lite för mycket. I den första skulle vi ha plockmatstävling, jag ville bygga på höjden o Lillasyster på längden, hann vakna innan jag fick se resultatet. I den andra drömmen jobbade jag på ett japanskt Sandys! Spännande värre.

Pratade massa med älsklingen imorrse, o nu känns det bättre, mycket bättre. Tårar som rann o han som pussade bort dom samtidigt som han sa fina saker för att trösta.


Den mannen, min man, finns inga ord som beskriver lyckan o kärleken jag känner för honom. Phucking obeskrivligt!  Han får mig att må bra dygnet runt, och trollar bort all sorg, smärta o ångest på ett litet kick. Jag älskar dig<3



puss puss//en lycklig caro<3
5 kommentarer
anna

Svar: Ja det snöar för fullt, kolla in mitt senaste inlägg så får du se :oP

Sofia

Sv: Haha tacktack :D

Kram

Sophia

Man?!!! Hehe... pojke?! ;)

Caro

Haha! Grabbhalva då, om det låter bättre?! ;) haha! min älskling är det iaf :)

Anonym

gulligt!

'ses ikv babe !