Syskonkärlek!

Nyss hemkommen från hen helt underbar vecka med min syster i GBG! Visst var det andra människor med, men det var främst henne jag umgicks med! Något som jag tyckte var helt underbart och asroligt! Vi hade askul hela vistelsen, om man bara bortser från när vi blev hunsade av chefen och fick ta över vissa människors pass som inte ville befinna sig på plats!
Men jag ville bara säga tack, tack älskade lilla storasyster för en grymt rolig vecka! Även om det inte blev Park just i år, så tar vi igen det nästa år genom att gå ut alla kvällar istället! :D + vi hann ju göra en massa andra roliga saker istället! Men mitt favvo-moment från resan är nog när Leif - Paggan - Pagrotsky kommer in i vår monter, hälsar på oss och sen knallar vidare! Och när vi sen upptäckte att tom du är längre än honom!! :D hahaha! Det var garanterat en av resans bästa händelser! :) Paggan är som en liten seriefigur! hahaha! För er som inte har ett honom, men sett min kära syster, då förstår ni hur liten han är! :D hahaha!!

Tack världens bästa syster för en asrolig vecka!!! :D <3 (vet att du tycker det där hjärtat är töntigt, och att det är askul när oliver förklarar dom, men jag hittade inget bättre! Håll till godo med det där nu!)
Men nästa gång åker vi nog själva! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Anonym

välkommen hem förresten, hoppas du haft det bra ! <3 ses på lördag ;) yeeeaaaaay

caro

Tack tack!! :D jag har haft det bäst! hoppas du haft det bra! :D



looove<3

Anonym

vart har du tagit vägen ? :o ingen vet vart du är och du svarar inte på luren ? :o mårr du bra? <3

caro

jag är här och jag lever! vi ses på lunchen<3