tusen år senare

... har jag kommit på ytterligaren en outfit för ikväll, letat igenom ca 40 identiska svarta strumpbyxor i jakt på det där paret, letat igenom necessär efter necessär för att hitta det där sminket som behövs inför kvällen, hittat mitt läppstift, packat iordning all sprit och packat allt i påsar.
Tre stora påsar + min vanliga väska - för en enda kväll!

Kan inte låta bli att undra, hur fan ska vi få ner all sprit som jag packat ner nu + allt vi redan har hos Moa + allt som folk kommer att ta med sig? Jaja, vem har tid att bry sig om en gråtande lever när det är nyår? Det vore ju typ som att tänka på svältande barn varje gång man åt middag...
Känner mig på lite för elakt humör, hoppas det går över när jag träffar Moa!



Gott nytt år på er alla! Stå inte för nära raketerna, gå inte fram och kolla varför det inte smäller... Träffar du någon söt så använd kondom. Försök att ta iaf ett glas vatten sådär nån gång i timmen och se till att få en riktigt lyckad kväll tillsammans med fina vänner, god dricka och bra musik! //er caro<3

1 kommentar
Ida

Gott nytt år! Hoppas kvällen vart lyckad, du får lägga upp bilder sen så man kan se hur snygg du blev efter allt fixande;)

Jag kom in på socionomlinjen uppe i Umeå. Långt åt helvete, men ska nog ta platsen ändå - bara det löser sig med boende annars vetefan vad jag ska göra...