lördag kväll

Snart ska jag bege mig till jobbet, är nära till mamma så det är rätt skönt. Dessutom är det på mitt favvoställe, vi som arbetar där har en nyckel till personalmatsalen, där dom alltid brukar ställa ut desserter som blivit över och dylikt! Mums! Hoppas bara jag får jobba med några roliga, blir så drygt om man jobbar med stela människor som inte vill prata, finns inte så mycket att göra i en garderob förutom att hänga och snacka! Förhoppningsvis håller passet på ända till 03.30, vilket innebär att det blir en del bra timmar, vilket innebär bra semesterpengar! :)

Hoppas ni får en riktigt trevlig lördag och glöm för fasiken inte kondomen! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
6 kommentarer
josefin

sv: hihi ja dom var asgoda:)

ericaperzzon

Svar: Jaha vad kul:) Dom är ju supersnygga:)



/E

Em

nice ju! då kan ja prata me dom andra och kolla vilken dag dom kan så meddelar jag dig! :D <3 pussss saknar dig med!

Daniela

han är fruktansvärt söt... :D min nya idol lätt :D hahah.. pussar

Johanna

Hoppas det gick bra att jobba!

Linnéa

sv: den kommer från forever21.com tror jag:)

nej, det är inte min äkta hårfärg, jag är blond egentligen, hehe



ja, det är bara bra, med dig då?:)